Distances līgums

www.smilga-spalvina.lv interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA "SMILGA SPALVIŅA", reģ. nr. 42103113498, juridiskā adrese: Plānupes iela 11A, Inčukalns, Inčukalna pagasts, Siguldas novads, LV-2141, T. +37128772467, e-pasts: [email protected] (turpmāk tekstā - Pārdevējs), no vienas puses un persona, kas veic pasūtījumu (turpmāk tekstā - Pircējs), no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Pasūtīšanas, piegādes un samaksas kārtība

  1. Pircējs interneta veikalā www.smilga-spalvina.lv izvēlas iegādājamās preces, tās pievieno pirkuma grozam (poga "ielikt grozā"), norāda preču daudzumu un nospiež pogu "pasūtīt".
  2. Pircējs ievada pasūtījumam nepieciešamo informāciju (vārds, uzvārds, e-pasts, tālrunis, piegādes adrese, juridiskām personām nosaukums, reģistrācijas numurs, juridiskā adrese).
  3. Pircējs izvēlas piegādes veidu: saņemšana Siguldas novadā, Inčukalnā, Plānupes ielā 11A; Latvijas pasta nodaļa/pakomāts, DPD pakomāts/kurjers, Circle K degvielas uzpildes stacijas (Latvijas Expresspasts).
  4. Pircējs izvēlas apmaksas veidu: samaksa skaidrā naudā, samaksa ar bankas pārskaitījumu.
  5. Ieklikšķinot laukā ķeksīti, pircējs apliecina, ka piekrīt interneta veikala lietošanas noteikumiem un privātuma politikai. Nospiež pogu "tālāk".
  6. Pircējs pārbauda visu pasūtījuma informāciju un apstiprina pasūtījumu, nospiežot pogu "pirkt". Pasūtījumu iespējams noformēt arī zvanot uz +37128772467 vai rakstot uz e-pasta adresi: [email protected].
  7. Pircējs veic pasūtījuma apmaksu atbilstoši izvēlētajam maksājuma veidam. Izvēloties maksājumu veidu "pārskaitījums ar rēķinu", Pircējs apmaksā Pārdevēja sagatavoto un uz Pircēja e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Apmaksājot rēķinu, pircējs apstiprina pasūtījumu.
  8. Pārdevējs nodrošina preču piegādi atbilstoši Pircēja izvēlētajam piegādes veidam pēc apmaksas saņemšanas par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.
  9. Pircējam ir pienākums pasūtījumu pieņemt piegādes dienā no kurjera vai izņemt no pakomātiem, Latvijas pasta nodaļām, ja pasūtījumā ir iekļautas medus bišu mātes.
  10. Ja pasūtījumu nav iespējams izpildīt un Pircējs ir veicis apmaksu par pasūtījumu, tad Pārdevējs sazinās ar Pircēju un vienojas par naudas atgriešanu.
  11. Mēs paturam tiesības vienpusēji atcelt pasūtījumu un atgriezt pircējam samaksu, uz norēķinu kontu, no kura pircējs ir veicis samaksu.

Atteikuma tiesības

  1. Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža, ja tiek sniegts pakalpojums - no līguma noslēgšanas dienas. Pircējs nosūta Pārdevējam vēstuli par atteikuma tiesību izmantošanu uz juridisko adresi, Plānupes iela 11A, Inčukalns, Inčukalna pagasts, Siguldas novads, LV-2141, vai uz e-pasta adresi: [email protected]. Atteikuma vēstulē norāda šādu informāciju: pasūtītāja vārds, uzvārds, juridiskām personām nosaukums un reģistrācijas numurs,  adrese, tālrunis, e-pasta adrese, paraksts, pasūtījuma datums, pasūtījuma numurs, atteikuma iemesls (pārdomā, prece neatbilst gaidītajai, piegādes laikā ir bojāta u.c.).
  2. Pircēja pienākums ir 14 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas Pārdevējam, atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs, izņemot gadījumus, kad tiek atgriezta piegādes laikā bojāta prece.
  3. Pārdevējs 14 dienu laikā no dienas, kad ir saņemta vēstule par atteikuma tiesību izmantošanu, novērtē atgrieztās preces kvalitāti, izvērtē atteikuma iemeslu un atmaksā pircējam samaksāto naudas summu par pasūtījumu, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja pircējs, ja vien atteikuma vēstulē nav norādīts citādāk. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt pircēja apmaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad pārdevējs saņēmis atgriezto preci.
  4. Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības, ja prece ir tīši vai netīšī bojāta, Pircējam lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts. 
  5. Ja prece ir bojāta piegādes laikā, lūdzam nekavējoties sazināties ar mums, zvanot uz +371 28772467 vai rakstot uz e-pastu [email protected]. Lai apliecinātu, ka bojājumi ir radušies piegādes laikā, lūdzam nofotografēt bojājumus saņemšanas brīdī. Šādos gadījumos var izmantot atteikuma tiesības vai arī mūsu nodrošinātos garantijas nosacījumus.
  6. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību vai darbības noskaidrošanai.
  7. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
  • pircējs ir pasūtījis instrumentāli apsēklotas bišu mātes;
  • prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.

Preču atgriešanas kārtība notiek saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un reglamentējošiem Ministru Kabineta Noteikumiem Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255).

Garantija

  1. Pircēja pienākums ir pasūtījumu pieņemt piegādes dienā no kurjera vai izņemt no pakomātiem, Latvijas pasta nodaļām, ja pasūtījumā ir iekļautas medus bišu mātes. Ja pasūtījuma saņemšanas brīdī, bišu mātes nav dzīvas, lūdzam nekavējoties sazināties ar mums uz +371 28772467 vai rakstot uz e-pastu [email protected]. Lai apliecinātu, ka bišu mātes nav dzīvas, lūdzam nofotografēt sūtījumu saņemšanas brīdī. Šādos gadījumos nodrošinām pasūtījuma atkārtotu izpildi bezmaksas, vienojoties ar Pircēju.
  2. Ja medus iepakojumi ir bojāti piegādes laikā, lūdzam nekavējoties sazināties ar mums, zvanot uz +371 28772467 vai rakstot uz e-pastu [email protected]. Lai apliecinātu, ka bojājumi ir radušies piegādes laikā, lūdzam nofotografēt bojājumus saņemšanas brīdī. Šādos gadījumos nodrošinām pasūtījuma atkārtotu izpildi bezmaksas, vienojoties ar Pircēju.
  3. SIA "SMILGA SPALVIŅA" neuzņemas atbildību par sūtījumu kavējumiem šādos nepārvaramas varas gadījumos: nejauši atgadījumi: ceļu bloķējumi, zemes iegrimšana ceļa tuvumā, krītoši tilti, negadījumi, mehāniski bojājumi, kas var rasties transportēšanas laikā utt.; dabas katastrofas: vētras, ugunsgrēki, plūdi, sniegs vai sals utt.; cilvēku izraisītos atgadījumos: karš, streiki, revolūcijas utt.

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Ar detalizētu informāciju par personas datu apstrādi Pircējs var iepazīties interneta veikala sadaļā Privātuma politika.

Strīdu izšķiršana

Distances līgums ir pakļauts Latvijas Republikas jurisdikcijai. Strīdus un domstarpības, kas Pārdevējam un Pircējam varētu rasties, izpildot šo Distances līgumu vai sakarā ar to un ko Pārdevējs un Pircējs nespēs atrisināt sarunu ceļā, Pārdevējs un Pircējs nodos izskatīšanai tiesā Latvijas Republikas ārējos normatīvos aktos noteiktajā kārtībā.